Jul, jul strålande Jul

OH YEAH!

Jag har inte bloggat på hela veckan men jag kan lova er att den varit toppen. Jättebra verkligen. En av höjdpunkterna var när jag och Erkz var på statoil i Borlänge klockan halv fyra på natten. Med en paradis-ask (som jag fick av migsjälv i julklapp) satt vi och kollade på den vackra utsikten över en rondell. Galet.

I onsdags drack vi lite öl hos sony och skulle vidare till en fest i stan, men där hade nån fått epilepsianfall så det gick inte så bra. Jag förstår fortfarande inte hur jag kunde bli så full på det lilla jag drack. Whatever, det är ekonomiskt att vara lättpåverkad ;)

Torsdagen ägnades åt jobb, det var riktigt skönt faktiskt. Tord hade hittat min och jeanettes lista och skrivit dit FITTSKYDD. Jag skrattade så jag höll på att dö. Han kan han, den käre Tord.

Julafton har varit underbart mysig här i sthlm hos mina underbara kusiner. Jag fick O.C-boxen säsong 1 vilket gjorde mig obeskrivligt lycklig. Fick en massa andra fina klappar. Var jättekul att farmor kunde komma också, trots att hon är sjuk. Det var jävligt obehagligt bara när vi satt i soffan och hon helt plötsligt pekade på mig och undrade vem jag var. Det andra som verkligen skrämde mig var när vi pratade om en operation mormor gjorde innan hon dog. farmor har tydligen samma fel och hon sa till mig att antingen måste man operera eller så kommer man till nangiyala. usch det var så hemskt att höra. Men samtidigt så sant.

Idag har vi knappt gjort någonting känns det som. Kollat på O.C och ätit middag med Ullis och Nikke, plus deras pojk/flickvän. Jättemysigt verkligen!

Imorgon blir det shopping hela dagen! Ska bli otroligt roligt. Ska köpa en klänning till Nyår om de finns kvar!

Kanarieöarna, snart kommer vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback