- 50

Just precis i det här ögonblicket går jag in i en ny fas i mitt liv. Jag åt nyss upp den sista godisen och bokade precis datum för teoriprovet. Så hädanefter är det frukt och pluggande som gäller! Jag ska verkligen hålla det den här gången.

Att sluta äta godis/sötsaker är minst lika jobbigt som att sluta röka. Jag borde ha en stödperson och vara med i en samtalsgrupp där vi kunde dela våra förbjudna tankar om sötsaker och tala om våra problem.

Igår på dansen lärde vi oss en till koreografi till uppvisningen, den var sjukt rolig och är till M.I.A - Bucky done gone, det kommer bli ös på scenen. Jag har ångest över den moderna dansen, jag kommer knappt ihåg någonting på den. Det kommer gå helt åt helvete.

Jag blev kär i ett par acne jeans på Byxshoppen idag. Jag måste ha dem! Om jag kunde få mitt jävla lönebesked någon gång skulle ekonomiplaneringen underlättas..

Jag har ont i kroppen och börjar bli sjuk. Imorgon ska jag gå upp kl.5 och köra till Arlanda.
Miranda kommer hem!

Dagens låt: Kent - Gravitation

Kommentarer
Postat av: malin

Acne jeans är dyra tammy, och för din och min ekonomi är detbara en dröM!

2006-04-25 @ 17:48:54
Postat av: you know you love me

Tammy! OMG, är det imorrn Mirre kommer? HAde ju tänkt åka till arlanda, och sen hem till er, men då missar jag nationella...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback