En fin dag trots allt.

Jag är på så jävla dåligt humör och vill bara vräka i mig 1 kg godis, så jag hämtar plånboken och ska precis gå till macken när jag plötsligt vaknar upp till verkligheten och kommer på att jag får ju inte!
Jag kan varken tröstshoppa eller tröstäta. Jag kommer att bli galen på riktigt snart!
 
Jag och Kim var och bowlade. Det var rätt kul men att vara med honom tar så jävla mycket på energin. Jag är helt slut! Jag gjorde uppror mot min nya stränga diet och frossade i en fet pizza från american take away.

Jag borde göra så mycket men orkar inte ta tag i något alls just nu. Ikväll ska åtminstone jag och Malin vara bittra tillsammans.

adios.

Dagens låt: The Gossip - Standing in the way of control

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kvällen var jättefin och lyckad, dock inte så värst bitter. Det enda bittra var att jag och Malin har en tendens att ta oss vatten över huvudet, den här gången handlade det om att gå i lera. Efter en övermodig genväg såg våra skor ut att höra hemma på en nyplöjd, geggig åker. Det var värt leran, för vi fick en väldigt mysig promenad med lite filosofi och drömmar om sommaren. När vi kom hem åt vi tårta och myste framför teven. Vi såg på OC och lite på sex and the city. Jag fick ett skrattanfall när Samantha ramlade ner i en lucka med sallad, jag tror Malin tyckte jag var lite konstig.
Min söta mamma som hade hög alien-musik på i bilen kom och hämtade mig. (Det är inte likt mamma att poppa hög konstig musik när hon kör, så jag blev lite fundersam) Vi stannade på Statoil och köpte glass för att fullborda mitt uppror mot nyttigheten. Ha!
Nu ska jag ta min lyxiga glass till sällskap och kolla på det sorgligaste OC-avsnittet, (sista avsnittet, säsong ett)
Nighty!

Kommentarer
Postat av: Elica

det sista OC på första säsongen börjar jag alltid gråta till.. så sorglig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback