Peppad


Denna
klänning har ett väldigt fint namn, Don't you think? Väldigt söt är den också!

Jag har bestämt mig för att unna mig själv ett par nya, fräscha jeans imorgon, jag har en lista på ca 10 olika modeller jag ska prova (om jag orkar prova alla) Finns så mycket annat jag vill ha också, t ex nya t-shirts och nån fin klänning, men det får vänta. Jag ska försöka börja sy lite själv istället, bara jag känner att jag har tid.

Ikväll ska jag till arenan och kolla på lite band, det ska bli kul.
Nu är det dags för fruktsallad med sockerfriglass och en film!

adios

Dagens låt: Death cab for cutie - A lack of color

Kommentarer
Postat av: Cimsan

Hejsan Tammy, jag e kompis med My och jag tycker jättemycket om din blogg, du e såå rolig! Jättesötklänning, jag skulle jättegärna ha en sån klänning i sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback