Something special

De senaste dagarna har varit väldigt bra. Jag har gjort många roliga saker, vädret har varit underbart och nästan all snö har försvunnit. Idag fick jag till och med syn på tussilagos!  
Trots allt det där fina har den här dagen varit bitter. Efter en väldigt trevlig fika vart jag tvungen att tröstshoppa lite, den här gången fick det bli en ny vit kofta. Jag gick till videoaffären och hade planer på att hyra  "Dagboken" igen, men sedan insåg jag att den filmen nog gjort saker värre, så jag valde "Elizabethtown" med Kirsten Dunst och Orlando Bloom istället.

När jag kom hem fick jag för mig att storstäda mitt rum. Det tog sitt lilla tag (3 h) men det var verkligen värt besväret. 
Jag såg att det hade varit ett nytt bandsläpp  till Hultsfred, det var en hel del bra artister. Fan vad jag längtar, det kommer bli grymt! 
Miranda hade fått tag i en dator idag och skickat ett väldigt roligt mail till mig. Nästa vecka kommer hon hem, det ska bli otroligt kul att träffa henne!

Nu ska jag ut och gå en sväng, det behövs verkligen.

Dagens låt: Yeah yeah yeahs - Gold lion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback