Are you feeling fine?

Äntligen jullov! Känns fantastiskt skönt, en riktig befirelse. Jag ska bara ta det lugnt och njuta av lovet och ledigheten så mycket jag kan. Jag ska inte ägna en enda tanke åt skolan. 

I torsdags var vi hemma hos Josse och julbakade. Vi är riktiga mästare i köket och äkade julgodis tills vi nästan spydde, precis som det ska vara. 

Igår kväll var vi på Kopparhatten och det var ganska tråkigt faktiskt. Asmycket folk överallt så man knappt kunde ta sig fram, banden var iaf ok. Dessutom var jag nykter och det var verkligen skittråkigt. Det var kul att träffa lite folk som kommit hem över jul som man inte sett på länge. 

Juldagsproblemet verkar fixa sig rätt bra nu också. Förhoppningsvis går allt som det ska. 

Jag känner mig så sjukt tråkig men jag orkar inte bry mig.

Dagens låt: Miss Li - Oh Boy

Kommentarer
Postat av: Mallebralle

God Jul Tammy! Jag är full & jag firar inte ens jul idag. Men det är bra endå haha! Puss puss syns imorgon!

2006-12-24 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback