00:39

Kom nyss hem från Jonnie, sitter nu här och snaskar godis. Det ÄR lördag! Vi tittade på melodifestivalen och såkalrt lite oc, vår vanliga tradition.

Fan vad melodifestivalen har tappat stinget.. Det blir abra sämre och sämre. Vad fan var det med Lena PH?! Hon såg ut att vara bakis+full+drogad med en stor önskan att vara varsomhelst förutom där på melodifestivalen, som programledare.
Linda Bengtsing var förvånansvärt bra.

Idag har jag, mamma och pappa vart på Ikea och shoppat. Blev mycket småsaker och annat kul! Vårt vardagsrum börjar bli otroligt fint och min toa mycket uppiffad :)
Jag övningskörde till Gävle och körde om en lastbil i 130! Så fort har jag aldrig kört förr ;P

Dagens låt: Rolling Stones - Angie

Kommentarer
Postat av: my

Åhhh fu vet hur galen jag är i inredning, kan du inte berätta hur det blir?!

2006-02-19 @ 02:30:58
Postat av: Mitra

Fan va duktig du är! har inte ens börjat övningsköra än! o ja fyller 18 om 52 dagar! haha Ses imorrn!

Postat av: my

TAMMY!!! vi MÅSTE köra längsta resan! är det snyggare än det gamla? kan inte jag få kiomma til ler nu i veckan? så kan vi leka! är så trött på ALLT härhemma och jag håller på att bli galen

2006-02-19 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback