Cold day in the sun

Givetvis tog jag ett perfekt shopping-tillfälle i akt under helgen i sthlm, och tvingade med My och Miri till stan. I bitande kyla och strålande solsken traskade vi runt på stan i alldeles för lite kläder. (ha inte på dig tunn skinnjacka i -9) Jag tvingade My och Miri att vara fotomodeller till min nya fotouppgift i b-kursen i skolan, vi ska göra ett bildreportage. Jag tog mest en massa flumbilder så vi får se hur det slutar...

Lördagens inköp:
- Röda vans (Jerns)
- Röd tröj/kofta med stora knappar (JC)
- Beige/brun blus ( H&M)
- Vit Piké t-shirt med puffärmar (H&M)
- Lila sjal (Åhléns)
- Tjocka Guldarmband (H&M)
- Brun T-shirt med rosa Foo Fighters text (Från Konserten)
- Ögonskugga (Make-up store)
- Rouge (Make-up store, fick med en otroligt söt bag, en tidning och ett litet värmehjärta!)

Är mycket nöjd med mina inköp, men jag tvivlar på att mitt kreditkort delar min lycka...

Var förövrigt en ganska hetsig shoppingtur pga kylan och snåla kreditkort.

Kommentarer
Postat av: Muyyy

Amen

Postat av: Suvari

åhh, jag skulle ju egentligen gå på foo fighters men jag hann inte, jag kom fram kklockan 11 och då hade dom redan spelat.. :/

2006-02-06 @ 13:20:48
URL: http://www.stumpis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback