Från isande kyla till brännande hetta

alva  



Så kan det gå när man hoppar isvak! (syftar på bilden av mitt skadade knä) Jag tröstar mitt uppsvullna, hemska knä med en skål härligt godis. Min idrottslärare tyckte jag var en riktig hjälte som hoppade i år igen, fast jag gjorde det förra året också. En annan sak han sa som var lite kul var att jag styr folk med blicken och dom lyder. Det kom helt från det blå. (men jag fick hoppa först, precis som jag ville)
Jag har inte behandlat min kropp så värst väl idag.

Först extremt nerkyld (isbadandet) sedan överhettad med bastu, solarium och träning, nerkyld igen när jag kom hem och nu normal.

Skolan får lov att sakna mig imorgon, jag måste ta en vilodag innan jag går sönder.
Dansen var trög. Min kropp vägrade göra som jag sa åt den, den var en stor, omsidig playdoklump.

adios.

Kommentarer
Postat av: My

ge mig den elaka katten plus att du är galen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback