Fuck you, you fuckin' FUCK!

Idag har jag syndat riktigt ordentligt! Jag skolkade från friluftsdagen + att jag ätit en massa onyttigt. Jag kan helt enkelt inte leva utan godis, det är nog min riktigt stora last.
Jag och Janet blev uppraggade av Vodafone killar idag, det var ganska kul. Vilken slisk. Efter det gick vi till vår kära tönt Mats och umgicks lite. Han är rolig. Vi hade turen att få skjuts till stan i hans otroligt sexiga bil, (jag blir seriöst kåt när jag ser den!)

Vart fan har jag lagt mina engelskapapper? Andy kommer verkligen döda mig.. Han är så läskig ibland, men det blir bara värre om jag inte kommer dit tror jag. ska försöka leta lite till.

Dansen var skoj idag, var bara jag som satte det sista i kombinationen, hehe.

Det känns som om tiden står stilla, ett andetag känns som 10 men mitt hjärta slår fortfarande för fort.
Det slår för dig, var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback