suddig

suddig   

Har fått mycket beröm för min outfit idag, det var kul! Till och med av Glen, (rörlig bild lärare) det var inte illa ;) Blev rätt nöjd med den själv faktiskt.
Jag förstår inte vad det är för fel på digitalkameran, jag blir galen på den! Bilderna får nån skitful slags orange ton, fast det är jättebra ljus och kameran inte behöver sin äckliga blixt. Åhh jag blir så sur.

Jag och Kim var och såg den lilla kycklingen. Den var väl lite söt men jag tyckte den kändes platt och lite tom. Dessutom var det värsta Världarnas krig härmningen. Det märktes att de försökte slänga in lite roliga kommentarer i sann shrek-anda men det lyckades inte riktigt. Så njaa.. Den får godkänt.
  
Fick storhetsvansinne och impulsköpte en underbar parfym med bodylotion. Cacharel - Promesse

Kommentarer
Postat av: my

Jag vart livrädd, först trodde jag du hade ringlat nån aslags orm på dig. sen förståd jag att det var något på spegeln, och det var inte förrän en minut senare jag insåg att det är döskalle-lyktorna från julas! hihih hohoho"

Jag ser inte ens vad du har p ådig! HRM

2006-02-09 @ 21:25:06
Postat av: Joanna

Beskriv outfiten! (:

Postat av: Suvari

haha, så är min kamera också! Skit snyggt outfit du har lyckas med Tammy! You go girl!

2006-02-10 @ 13:08:35
URL: http://www.stumpis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback