Svullo

Åh vad är det med mig? Man skulle kunna tro att jag är gravid så mycket som jag stoppar i mig! Nu är skärpning!
Idag har jag haft både bra flyt och varit riktigt klantig.

Bra:
-
2,5 p ifrån mvg på fotoprovet (trodde jag skulle få precis g)
- Fixade en telefondate med behandlingsgubben till imorgon
- Gick på engelskan (Andy dödade mig inte & det var en mkt intressant lektion!)

Dåligt:
- Ätit en massa skit
- Orsakade översvämning i fotolabbet
- Krånglade med fotona
- Vart arg på mitt hår

Imorgon ska jag och Kim gå och se kycklingfilmen på bio, kan bli kul! Kim är min nya bästis, faktiskt riktigt kul att vara med (: 
Nu ska jag åka iväg på dans och bränna lite överflödiga kalorier!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer
Postat av: my

Kim din Bror My Love?

2006-02-08 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback