Waiting for someone

Blondie             Oj. Vad blond jag var!

Dagen har vart seg. Och vinglig. Ganska värdelös faktiskt. Jag tror jag skiter i att skriva någon krönika. Lusten är borta!

Dagens låtar:
Samantha Ronson - Built this way (Mean girls soundtrack)
Tear for fears - Head over heels  (Donnie Darko soundtrack)
Echo & The Bunnymen - The killing moon (Donnie darko soundtrack)
Modest Mouse - The  World at large
Billy Idol - Dancing by myself
Built this way beskriver förövrigt otroligt bra hur min tillvaro är just nu.

Coming upp next: Shopping!

Jag är laddad inför ännu en shoppingtur med målet att köpa lycka.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Öhhmm. Vinglig? ^^
Sen måste jag ju bara hålla med dig om att Donnie Darko låten är grym! Nu är det dags för fika eller nåt Tammy!

2006-02-25 @ 23:43:34
Postat av: Tove

Herregud vilken otroligt fin bild! Den ser ut som en modellbild lr nått...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback