Måste dansa!

Sitter och pustar ut efter skolan med pyjamasbyxorna på, min mage är full av tårta och behöver syre. Men vi blev så glada, det var gott!

Arctic Monkeys är skitbra.

Jag hatar min jävla hud. 

Har försökt fotografera bildserie-uppgiften idag, gick sådär. Jag tänker stort  men misslyckas ofta. Det blir bara skit. Skit skit skit. SKIT. 

När kommer vändningen? När kommer det säga klick? "Våra ögon möttes och det sa bara klick.." Vilket skitsnack! 

Ska köpa nya täckbyxor. Vill ha en adidaströja. Och skor. skor skor skor. Lycka!

provet gick så bra, faktiskt är jag lite stolt. Bra Tammy! 

En utlandsresa känns mycket avlägsen. Mycket. 

Modern dans ikväll. Kommer få så ont! (Men smärta är bra)

Bra bra bra dåligt dåligt sämre värre värdelöst helt okej bättre bäst. kanske? 

Jag vet inte, vet du? 


Foo Fighters den fjärde. Jag anar lycka men kom inte för nära. 


Kommentarer
Postat av: my

HEJ TAMMY DET ÄR DIN LILLA SNEKNULALDE KUSIN FRÅN STOCKHOLM HÄR SOM TALAR NU!! MY ALLTSÅ!

Såhär säge rjag om tröjan: Vitt ribbat linne, stuprör Converse/vans. HEJ KOM OCH GE MIG:

2006-01-26 @ 22:08:41
Postat av: Suvari

jag har också lust att dansa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback