Tröstshopping

Kom nyss hem från stan efter en shoppingrunda. Det var inge kul alls och jag var på skitdåligt humör. Jag hittade iaf en ny mascara och ett svart-vitt randigt linne från H&M. Såg världens snyggaste läderstövlar på din sko som jag ska köpa någon gång när jag blivit rik efter resan.. När fan den nu blir?!  

Grejen är att det var inte ens kul att shoppa, jag blev inte ens glad av det. Att shoppa brukar alltid vara mitt sätt att muntra upp mig på, det där som alltid funkar. När jag dessutom skulle prova ett par acne-byxor åkte mitt självförtroende rätt ner i stövlarna när jag inte fick igen knappen. jag måste verkligen ta tag i det här nu, jag får fan inte på mig några kläder längre. 

Just nu hatar jag allt.


Kommentarer
Postat av: Bohemica

Va inte lessen...du känner dig nog bättre efter en dag eller så! Jag tycker att det du har köpt låter jättefint! Man behöver inte vara smal...acnejeans är små så är det bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback