You want her, but you can't have her!

You want her, but you can't have her!


Igår  var jag typ apatisk på jobbet. Jag var som en robot, gjorde allt på rutin. Det var så jävla jobbigt! Jag hatar att vara så. Det är som om min kropp är där men inte jag. Nej det var inte kul att jobba igår. Något som däremot är kul är att jag är rik (:


Nyår var så jävla kul, fast det blev lite mycket sprit kanske. Det konstiga är att jag kommer ihåg överallt vi var, men ingenting av vad jag sagt. Pratade i telefon många gånger utan att jag har något som helst minne av det. Men jag kommer ihåg att jag hade kul.. Tror jag.  

I samma sekund som jag la mig på sängen somnade jag. Med klänningen och lampan på. 

Dagen efter var mindre kul.


I natt var den absolut bästa natten på länge. Jag var i Danholn hos Hanna med erik och kenny. Först såg vi en massa oc, och åkte till statoil och köpte godis. Sedan låg vi och pratade till 06,06 på morgonen om allt möjligt. Mest sex. Det var verkligen otroligt kul. Jag gillar verkligen det där folket.


I natt drömde jag om oc igen, ett väldigt tydligt tecken på min besatthet. Nu ska vi åka till Borlänge för jag ska köpa andra säsongen, och sedan måste jag sätta in pengar på banken. 


Och så har en ny dag börjat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback