It makes me smile

yyyyl !
När jag vaknade imorse hade jag ingen aning om var jag befann mig. Det var svårt att försöka orientera sig med tanke på att rummet snurrade lika fort som karusellen "kaffekopparna".  Men när jag fick syn på vem som djupt sov brevid mig, föll bitarna på plats och jag kunde tryggt sova vidare. 

 
Sjukt bakis. Fick storhetsvansinne i baren på Palatset och gick loss totalt på lakritsshotsen. Och ölen. Och drinkarna. Suck! Jättemysig förfest hos Hanna som äntligen fyllt 18, Hurra!
Helt sjuk kväll verkligen, men så kul. Träffade lite nytt folk också, ett fenomen som är högst sällsynt i Falun.
Mycket Spännande.
Har hittills spenderat min dyra hung over tid på att ligga utknockad i sängen försedd med cola, pizza choklad och OC! Jag är verkligen bra på att fixa mysiga hung overs!

Nu ska jag sätta igång och packa inför Sthlm. Jag orkar inte.

Dagens låt:
Lily Allen - smile

38973-123
Födelsedagsbarnet & jag.

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Who can blame you. I Mean, you're the hottest gawl in sweden, even the drinks can't resist you!"

Postat av: Part

Grattis till henne :)

2006-08-02 @ 13:51:32
URL: http://partofastory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback