Under your skin feels like home

YES!!!
Sommarens största problem har löst sig. Vi har fixat en riktigt schysst lägenhet på Söder att bo i under Sthlm-vistelsen, och vi har antagligen fixat en bil till Arvika. Det känns verkligen som om allting har ordnat upp sig nu.

I måndags påbörjade jag min nyttiga period. Jag har börjat jobba och kommit igång med träningen. Det känns som om träningen redan gett resultat, jag känner mig frisk och nyttig. (Jag älskar den känslan!)  Mamma och jag har blivit helt inne på att hitta nya, fräscha recept på
www.arla.se så nu har det blivit riktigt kul att laga mat.

Det enda som är otroligt tråkigt är att jag kommer att bli väldigt ensam de närmaste veckorna. Som tur är har jag The Notebook, OC-boxarna, Desperate Housewives-boxen och Wedding Crashers att underhålla mig med.

Dagens låt: Snow Patrol - You're all I have

Kommentarer
Postat av: Brudig

Desperate Housewifes-boxen går nästan inte att leva utan.

Postat av: you know you love me

ÅH Jag vill bo hos ER!"

2006-07-05 @ 20:13:47
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: lolita

Söder är ubermysigt :)

2006-07-10 @ 18:48:03
URL: http://lolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback