Helgens bravader

Den här helgen har  Faluns befolkning varit galna av uphettsning.  Årets stora händelse för Faluborna har ägt rumt, nämligen Falu kalaset. 
Precis Som alla andra år, har vår annars lilla fridfulla stad invaderats av fjortisar, bönder, indianer och desperata försäljare som drivit runt på stadens torg och gator.
En höjdpunkt på fredagen var att Linda Bengtzing sjöng på "scenen", det var kul att stå och skrika till Jag ljuger så bra. 

 Igår natt var jag i upplösningstillstånd. Jag hade lyckats tappa bort alla, (plus mig själv) och min mobil laddade ur precis när jag behövde den som mest. På något märkligt sätt lyckades jag komma fram till mitt mål, utan fara och kvällen var räddad.



Tack för en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: MYyy

Hej jag heter Tammy jag hänger med esteter.

Hörru lovergawl. I miss your laughter

2006-06-04 @ 22:17:27
Postat av: MALIN

Haha fan vad jag ser vind ut :D Gullig bilder, och tack för en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback