Jag blir så förbannad.

Jag känner mig så otroligt sur och besviken. Det är lika trist varje gång man inser att någon man själv ansåg känna väl,  visar den totala motsatsen. Man blir som främlingar för varandra, ingen vågar ta första steget till kontakt och båda undrar; "Vad fan gick snett?"

Allt känns otroligt hopplöst just nu. Jag är inte pepp på någonting. Inte ens skolavslutningen känns lockande. Jag tror jag ska strejka mot alla puckon genom att sitta hemma med min Stones tröja och ha "Angie" på repeat hela kvällen. Jag är så otroligt besviken över att spelningen blev inställd. Varför skulle jävla fucking Keith klättra upp i en jävla kokospalm!? Jag ska skriva ett brev till honom och berätta hur hårt han har krossat mina drömmar om den bästa musikupplevelsen i mitt liv på Ullevi. Om det inte hade varit för honom hade jag varit lyckligast i världen med siktet inställt på GBG, Konsert och lyxigt hotell tidigt på lördag morgon!

När jag ändå är igång kan jag passa på att uttrycka mitt hat mot människor som är obekanta med förmågan att lyssna på andra människor. Det värsta jag vet är personer som bara pratar på om sitt eget och är totalt frånvarande när man själv berättar någonting. För sådana människor tappar jag intresset helt och hållet. Jag skulle hellre sitta och lyssna på Busted en hel dag än att umgås med en sådan person!

Nu när jag har fått ur mig dagens agressioner kan jag åtminstone glädja mig åt mvg i foto a+b och att jag har en förbannat snygg skjorta och nya jeans! 

h

Dagens låt: Rolling Stones - As tears goes by  (låten hade inte kunnat vara mer passande)


Kommentarer
Postat av: You know you love me

Grovt snygg, ochalla fynd du gjorde här var också grovt snygga.

Jag vill bort. Jag tar med dig.

Postat av: you know you love me

Tammy. jag MÅSTE ha ett par hängseln. Vilken färg som helst är OK(ej regnbågade), korsade i ryggen. Om du går förbi några av era secondhander kan inte du kika på det åt mig? Såklart får du pengar. Under 50 kr ska det kosta!

2006-06-08 @ 15:41:54
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Malin

O nej! Tammy, jag tror du har blivit smittad av min bitterhet! Ska vi vara bittra med varandra på lördag kväll? Puss

2006-06-08 @ 16:16:56
URL: http://mmmalin.blogg.se
Postat av: Debbie

Hahahaha.. skön! Bra att du får ur sig allt.. u go girl! Såna människor uppskattar ingen, inte ens dom själva ;P

2006-06-08 @ 21:02:17
URL: http://debbsan.blogg.se
Postat av: Sandy

grattis till de fina betygen, sånt är alltid kul!

2006-06-12 @ 23:46:32
URL: http://sandysblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback