She's perfect

Den här veckan har verkligen gått fort. Jag har varit ganska sjuk sedan Hultsfred och haft feberyra och grymt ont i halsen. I Torsdags fixade jag teoriprovet utan problem. Det känns som att en mycket tung sten försvann från mig och lättnaden går ej att beskriva i ord. Nu är det bara uppkörningen kvar, när jag har klarat den kommer jag vara glad hela livet tror jag.

Det är så trist med mina fina acne-jeans jag köpte. Dom har töjt sig skitmycket och blivit jättestora och hängiga.
 Vet någon hur man kan få dom tightare, eller är det symaskinen som gäller?

Glad Midsommar eller nåt...

Dagens låt: Jimmy eat world - She's perfect

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Hello darling pie! Jag vill vara hos dig. Jag har inget liv!

Postat av: Ez

Oj jag missar allt tror jag. grattis till teorin! :)

2006-06-24 @ 14:37:49
Postat av: Linnéa

vad sägs om att tvätta byxorna? Gratuelerar till provet! jag är mycket stolt! alla verkar vara sjuka efter hultsfred..

och My: säg ionte sådär, du har ju hängt medmig hela dagen. nu blir jag lesen :'(

2006-06-24 @ 22:06:52
URL: http://linnea88.blogg.se
Postat av: emma arenås

Grattis till teoriprovet

2006-06-25 @ 13:54:33
Postat av: emma arenås

:)

2006-06-25 @ 13:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback