-79

Hittade världens snyggaste tröja idag på Vero Moda som jag köpte. Åh vad glad jag blev (:
Var även och vinkade av Miranda och Italo som nu sitter på planet till Thailand. Det är helt sjukt, kan knappt fatta att dom ska vara i Thailand i en månad. Lite orolig kommer jag allt att vara.

Idag hade jag prov i Litteraturhistoria. Kanske blir mitt första ig under hela min skolgång? Jag skrattade mest när jag skrev det, det kändes så fånigt bara. Varför ska jag veta vad de 4 evangelierna i nya testamentet heter? Jag hittade på egna namn som var mycket bättre.

På fredag ska jag och pappa åka till stockholm <3. Jag ska köra hela vägen, jävlar vad läskigt.

Har någon tips på sånt man kan äta när man har sjukt sockersug men som ändå är nyttigt?

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback