-83 dagar, 1 h och 24 min

Kom nyss hem från dansen och atr igen mig med en Gainomax recovery med jordgubbsmak. mums! Vi var bara sex stycken, så det var en jätteskön lektion. Jag har överansträngt en massa konstiga muskler efter mina spagatövningar. It hurts :|
Idag innan jag åkte iväg till dansen började jag helt plötsligt blöda näsblod. Det är något jag gör kanske var femte år, så det kändes väldigt creepy. Bara sådär liksom?

Har betalat danslägret nu, och ska boka Hultsfredbiljett imorgon, det  känns otroligt skönt! Det är en för jävla tur att jag har Malin. Vi är lika fattiga båda två, så vi kan vara fattiga tillsammans och göra fattiga saker! Men man ska inte underskatta fattiga aktiviteter, vi har kommit på en massa bra.

Jag har fått i uppgift att skriva ett reportage. Ge mig gärna förslag! Det får handla om vad som helst.

Mitt rum ser verkligen hemskt ut. Jag har kommit in i en fas där jag helt enkelt ignorerar sakerna som väller ut över golvet.  Jag låtsats som ingenting och rör inte en min när jag kliver över klädbergen stora som Mount Everest, och jag blundar när jag går förbi dammsugaren som ser med förakt på mig. Nästa fas är att namnge mina dammråttor.

Dagens låt:
Foo Fighters -Tired of you

Kommentarer
Postat av: malin

Ett repotag om festivaler, eller ett repotage om vad mabn kan göra när pengarna inte räcker till ( fast det kanske de är svårt att skriva ett repotage om, men det är kanske något för aidem?). Du kan annars skriva ett repotage om Dansa i Falun, eller ett repotage om mitt liv. det är smaskiga saker haha! Men när ska vi börja göra våra fattigsaker?

2006-03-23 @ 17:27:35
Postat av: J - the best.

Jag ska oxå till hultsfred (:

Postat av: My - you know you love me

älskade kusin, uppdatera!

2006-03-27 @ 08:45:17
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: My - you know you love me

Hej igen kära kusin.
Jag fick just ett desperat behov av en sån här: http://www.dorothyperkins.co.uk/promostores/dp/2006/
Kan vi inte beställa från internet tillsammans elelr nått?

och sen när vi kommer upp, vilken dag ska vi ha spa-dag? har du läst förra Vecko Revyn, den med Lindsay på omslaget? Där står det iaf om en hemma manikyr, ska vi apa?
och vad ska du ha för smak på din Body butter? Jag läääängtar efter dig så jag dör! Härligt att du kommer i helgen!

2006-03-27 @ 09:25:52
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback