-88

Jag sitter och bläddrar i nya fredag och BAM där ser jag den. Det finns en bild på Maggie Grace iförd en helt otroligt vacker klänning, precis så vill jag att min balklänning ska se ut! Lite tidigt att börja tänka på det kanske med tanke på att det är ett bra tag kvar... Men what the heck, jag kan väl vara ute i god tid? ;P

Förmiddagen har ägnats åt lite städning och läsning. Idag är en sådan dag jag helst bara vill ligga i vår underbara soffa och inte göra någonting. Fast det tröttnade jag på efter 1,5 h så nu ska jag strax iväg och övningsköra lite. Ikväll ska jag hem till Malin med erik och mysa lite. Vi ska tvinga erik att titta på melodifestivalen med oss >:]

Igår när jag och Kim gick på stan provade vi lite roliga solbrillor på Åhléns. Jag fann till min stora förtjusning ett par otroligt läckra brillor. Det är verkligen inte ofta jag hittar snygga solbrillor som passar på mig så jag slog till direkt. Även om jag verkligen inte hade råd med dom så vet jag att det var en bra investering. Jag kommer få många lyckliga soldagar tillsammans med dom! <3

Vi har lånat otroligt mycket bra film till helgen. Jag och Pappa hyrde "Angels in America" en miniserie på 6 avsnitt. Igår kväll såg vi den första halvan, uppladdade med en massa chips, dipp, morötter och choklad. Mysigt! Vi hyrde även Wallace and Gromit, och jag lånade Cinema Paradiso av skolan.

Angels in America är för övrigt något jag tycker alla borde se. Ingenting jag har sett har påverkat mig så mycket som den här serien. När jag ser den blir jag alldeles skör och känslosam, den är så otroligt fin och vacker med djupa relationer och fantastiska skådespelare. Jag blir alldeles tagen.
Se den.

Ska bli spännande att se vem som vinner ikväll. Ska Carola lyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback