Do the collapse

Mycket konstig dag. Började jättebra då jag hade sminket och håret på min sida och fick till det riktigt snyggt. Fixade även en snygg outfit som bestod av Marinblå tunika, roströd kofta över, svarta stuprör och höga svarta stövlar.

Var glad och sprallig imorse och underhöll mina klasskompisar på textlektionen med mina "smarta" kommentarer och kassa skämt.
På fotolektionen tog jag fram många fina bilder.
Sen kom Miranda och hämtade mig, vi åkte ner på stan och köpte presenter till mamma. Jag shoppade två grymt snygga ögonskuggor på skönhetssalongen.

Baletten gick bra. Jag tyckte jag gjorde bra ifrån mig men det ska minsann mycket till innan man får beröm av Hitler! Idag sa hon att vi inte fick se ut som hitler när vi gick över diagonalen, vi skulle flyta fram. En svävande Hitler är vad hon är. När hon sa att hon skulle passa bra som kapten i militären kunde jag inte annat än instämma. Det var nog bara jag, Malin och kerstin som såg det roliga i det hela.

När jag kom hem tjafsade jag med min puckade jävla syrra. Jag hatar när hon försöker ta över sakerna jag påbörjar. Det är mina projekt! Jag bråkar ofta med henne nuförtiden. Hon har blivit så förändrad. Till det sämre. Jag hatar att mamma alltid ska va så diplomatisk och inte bara välja min sida. För jag har alltid rätt!

Dagens stora fel:
Varför är det så många brudar som inte kan köpa rätt klädstorlekar? Om man är lite mullig, varför pressar man då in sin mage i ett par jeans som är 2 strl för små så att halva magen väller ut över byxkanten? Att man sedan väljer att ha en för kort tröja på sig så magen syns ännu mer tycker jag är väldigt konstigt.  Är det för mycket begärt av de som absolut måste pressa in sig i för små byxor att åtminstone välja en tröja som går ner en bit över byxkanten? Man borde väl inse att kroppen förändras och acceptera den för vad den är istället för att försöka lura sig själv att man fortfarande har samma strl man hade för två år sedan. Skärpning!

Dagens låt: I'm from Barcelona - We're from Barcelona

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du inte syftar på mig med dagens stora fel!

Hur går det med längsta resan?

Postat av: My

JAG HATAR den låten! Fråga Miranda vad jag tycler om Videon, eller är det hon du bråkar med jämt?

2006-03-10 @ 14:33:14
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: hannahsthlm

åhh..jag håller verkligen med dig där...Såå mycket snyggare om man tex. tar en tröja i M istället för XS om man har fööör tighta jeans..Får hoppas att ännu fler hakar på trenden med oversizade tröjor..då slipper man ju detta problem:)!

2006-03-12 @ 10:21:23
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: miranda

sitter du och snacker skit om mig, din älskade storasyster, på din blogg! dålig stil tycker jag!

2006-03-15 @ 20:54:53
Postat av: Tammy

Mirre: Det är väl klart, du får skylla dig själv för den gången var du så dum! >:]

2006-03-15 @ 21:40:33
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback