Total eclipse of the heart

Fredag
 Alla gamla trogna medarbetare från Rulle's var bjudna hem till Tord (min förre chef, stället har nu bytt ägare) på avskedsfest. Kvällen började trevligt med massor av öl, tacos, vin och karaoke. Många härliga 80-tals hits vi skrek hysteriskt till i de stackars mikrofonerna. Vissa blev lite väl dragna och betedde sig som om de fortfarande var fjorton. Kvällen urartade rätt rejält när någon ramlade in i vedspisen och senare pladask ner på golvet i köket till en liten pöl som flöt omkring pga på tok för mycket alkohol konsumering.
En mycket trevlig kväll, men den hade blivit mycket bättre ifall någon efter 24 år lärt sig dricka alkohol bättre!
Min och tords vilda bugg var kvällens höjdpunkt.
Gick hem i isande kyla som domnade bort ben och fingrar och fryste håret till is.

Lördag
Trolla bort baksmällan och upp och jobba!
Jag var på ett strålande humör och hade helt underbara kunder. På kvällen kom pappa hem från stockholm med fetaste storbilds-teven. Schysst!
Var hem till Spilliams och såg på melodifestivalen. Vi blev kära i Carola. Gick hem och kollade på 40 year old virgin och Saved, den förstnämnda var skitrolig verkligen. Saved var också helt ok, lite gullig sådär.

Söndag
Vaknade tidigt efter mysko drömmar. Åkte till jobbet där det var översvämning i köket. Har skurat vatten hela dagen, men det var ganska kul. Fick beröm från Chefen för att jag är så oerhört trevlig mot kunderna och jobbar på så bra. yeah! Det var jättemycket folk och jag fick verkligen jobba på.
Kom hem och gav mig ut och sprang i solskenet. Märks att alkoholen satt sina spår, var inte riktigt på topp.
Kollade hur mycket pengar jag hade på mitt kort, blir att leva på vatten tills jag får lön, haha.

Jag och Pär har gjort en pakt. Ingen flick/pojkvän innan Hultsfred!
För övrigt kan jag nämna att jag håller på och saknar ihäj mig efter en viss person som ska envisas med att vara toffel fast de inte är tillsammans. Än. [;

Nu ska jag packa sedan kika på ett O.C avsnitt på nya teven ;)
So long!

Kommentarer
Postat av: Myyyyy

Okej älskling, vi satsar på London... men är det inte 20 på deras uteställen? vi kan alltid önska oss resan i födelsedagspresent!!

Ni har våran tvilling-TV! so cute!

Postat av: My - you know you love me

Mmm förutom att jag är i Agia/aiya Napa då... eller jag är det från 14 augusti och sen i en vecka. Hoppas du vet att mitt 18-årskalas ska vara stort (lokal och bla bla) och att du är inräknad!

2006-03-13 @ 18:53:42
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: My - you know you love me

Min poäng var alltså att vi kanske ska göra det på hösten när vi skrapat ihop lite mer pengar?

2006-03-13 @ 18:54:44
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback