A piece of brain in my hair

Jag kom precis in efter en krävande foto-runda. Den här gången fick dagiset vara motiv, eftersom det blev otroligt lyckat sist. Där kan man få väldigt spännande bilder på precis vad som helst, jag har en grej för kedjor, märkliga former och störda vinklar. Det ska helst inte synas på en gång vad bilden föreställer. Ju konstigare desto bättre! Eftersom det regnar ute hade jag på mig mina döskalle-stövlar, Jag har saknat dem!

Igår när jag tittade på TV såg jag en sak som fick mig att börja skrika villt och brista ut i en glädjedans. Det är säsongstart för L word på måndag! Jag har väntat i ett år!

Fotoprovet idag gick som en dans, jag är så duktig. Morgondagens ledighet ska spenderas i  fotolabbet och ta fram resultatet av mina fantastiska mästerverk...

Dagens låt: Mew - Am I wry? No

Kommentarer
Postat av: Cimsan

säsong tre i l word e underbara, jag har sett alla avsnitt på datan redan så enjoy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback