All star me

 
- Snyggaste posen


 -Street

 
- Jazz


-Modern

Gårdagen var så otroligt lyckad och rolig. Alla danserna gick som planerat och det var mycket publik.
Såg på videon som mamma filmade igår och det var skitkul. Hon får damp för att hon inte fattar kameran och kastar den till pappa och väser: -Tammy kommer hata mig i resten av sitt liv om det inte blir filmat!
Pappa tog fnissande över och bilden på teven blev stabil istället för den jordbävningen mamma lyckades få till.

Idag har jag varit instängd på jobbet i 5h och avundsjukt sett på alla som varit ute och njutit i solen. Jag fick åtminstone medlidande från öb-killen med flinet, som var i samma situation.

Nu på kvällen åt vi världens godaste middag, årets första grillning! Tsatsikin har aldig smakat så gott. Efter det var det Floor Filler-final, helt rätt vinnare enligt mig.

Imorgon flyttar jag till Malin i 10 dagar. Hennes föräldrar kommer att vara i Tyskland så det blir FF (;
Jag är laddad!

Dagens låt: The Brian Jonestown massacre - I'm not sick but I'm not well

Kommentarer
Postat av: you know you love me

Hahaha åhhh, du är så jävla het, och jag kan höra din mamma!

Postat av: you know you love me

Hahaha åhhh, du är så jävla het, och jag kan höra din mamma!

2006-05-08 @ 09:41:32
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Hanniie

Du är så jävla het, med din hårda streetfunk pose på översta kortet! :)Jag måste få låna filmen och kika.

2006-05-09 @ 09:11:59
Postat av: Rebecka

oh jag har också haft dans :)

2006-05-21 @ 11:51:49
URL: http://sakura.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback