Friend of a friend

Jag känner en längtan som sakta men säkert smyger sig fram. Det börjar bli dags nu, jag vill börja röra på mig och komma härifrån. Vi har bara ett år kvaaaar! kommer vi glatt skrika på skolavslutningen. Det året kommer kännas som en evighet, jag kommer vara låst i Falun och bara stå och trampa i väntan på att få ge mig av. Efter den här veckan med Malin har jag verkligen fått en försmak på att bo och klara mig själv, och jag lovar, det smakar gott.

Nu är det dags att återgå till den bittra verkligheten och de tunga skolböckerna. Det är hög tid att slösa ännu mer dyrbar tid på värdelöst skolarbete som är totalt onödigt att lära sig.

Det är 32 ynka dagar kvar, 32!

Dagens låt:
Gwen Stefani - What you waiting for

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Jag längtar. Du, jag, sthlm, lägenhet

Postat av: ella

kul

2006-05-15 @ 15:38:03
URL: http://ellas.webblogg.sebblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback