Giving up is easy

Det var alldeles för lång tid sedan jag var helt ledig och hade tid för mig själv. En dag utan planering och krav, så jag kan göra vad jag vill. Det är alldeles för mycket som är på gång just nu, min hjärna är överbelastad. Jag vill ta itu med allt på en gång men jag vet inte ens var jag ska börja. Mitt goda samvete har åkt på solresa till Hawaii, jag hade gjort vad som helst för att få göra detsamma. När det goda samvetet ligger och steker i solen blir skolan lidande.
 Jag ligger efter i nästan alla ämnen och skolböckerna ligger och blänger elakt på mig från skrivbordet.
 Imorgon är det nationella prov i engelska och min grupp har inte blivit ett dugg förberedda, Ärligt talat kunde jag inte bry mig mindre.

Äsch, det ordnar sig. Jag har klarat mig förbi värre saker galant!

Dagens låt: The Subways - With you

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

good Luck=)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback