This is a bright day

Nu har jag flyttat hem igen. Det känns lite trist, men ändå lite skönt. Jag har verkligen saknat min musik och mina kläder. Den här dagen har faktiskt varit väldigt speciell. Jag har fått oväntad post, testat glassar på textlektionen, tränat på dansen till Rädda Barnen galan, knarkat ipren mot min magvärk, påbörjat ett nytt experiment som inkluderar plåster, vart hos vårdcentralen och hunnit klart med mellanformat-uppgiften! Jäklar vilken dag. 


we

me

Dagens låt: m83 - Don't save us from the flame

Kommentarer
Postat av: You know you love me

UH BABYDOLL! The hair is stunning!

Hahah åh så plåstret var något att rekommendera alltså? Vart sitter det? om du kan säga...

Postat av: You know you love me

http://www.celebworld.org/sitebuilder/images/5113-387x600.jpg ...

I Can see a little bit of a Tammy-outfit here. Observe the red vans.

2006-05-17 @ 23:46:26
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback