Tjejen som visste för mycket.

Idag hade jag min första körlektion. Jag var värsta proffset och det gick skitbra! Har även fixat halkbana så nu är katastrofen över. Min körskolelärare var en underbar, mycket pedagogisk ängel. Känner mig otroligt motiverad till att fixa körkortet nu!

Har tillbringat skoldagen i fotolabbet där jag tog fram en massa bilder. Nu har jag bara ett muntligt nationellt prov i engelska imorgon och det där jävla reportaget.  Efter det är jag friiii!

Jag är i stort behov av en ny klänning. Det ska inhandlas i sthlm i helgen.

Jag måste lägga upp något slags träningsschema också så jag inte förslappar mig.  Jag känner för att göra många situps.

Dagens låt: Babyshambles - fuck forever



Kommentarer
Postat av: breath

lycka till med körkortet! För mig går det lite segt.. :/

Bra låt föresten ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback