It's true, whoever told you that?

Efter en sjukt rolig helg är jag åter hemma och sitter i mitt lilla rum med Saosin på högsta volym. Jag har shoppat nya rutiga, slappa stuprörsbyxor, en grön skjorta och en svart, het farfarskofta! Jag har även utökat min filmsamling med Lords of Dogtown och Sin City. Filmsamlingen börjar bli riktigt imponerande!

Såhär var helgen:
I fredags morse ville Jag och Sonya helst av allt sparka huvudet av alla på bussen påväg ner till studentmässan.  Vi satt och surade i en halvtimme för att alla var så störiga innan vi somnade och sedan vaknade och var skitglada. Studentmässan var ett skämt, den var skittråkig. Det enda som lockade var volantärarbete eller jobb i Australien. Vi flydde ganska snabbt därifrån, mot tryggare trakter i stan.

Där drack vi öl och träffade på My. Sedan gick vi och shoppade, blev varvade till Green Peace av en riktigt skön kille och fikade på världens mysigaste fik som hette fåtöljen.  Sen åkte jag och My hem, käkade pizza och kollade på tv. Jag somnade efter ca 2 min i soffan. Det har jag aldrig gjort förr!

På lördagen drog vi runt i gamla stan på hippiebutiker. Efter det drog jag, pappa o syrran hem till farmor. Vi fikade och kollade i fotoalbum, det var skitkul. Farmor berättade om när pappa var en hippie, + att hon blev väldigt förtjust i min tatuering som hon såg för första gången. Hon är söt.
Efter det drog jag till kristineberg till sonya och tomas. Vi drack vin och åkte sedan till medis för att dricka öl. Vi hamnade på nån rolig bar som spelade schysst musik och hade flummig personal. Åkte hem rätt tidigt och kollade på sin city med my.

Imorse åkte vi hem rätt tidigt. Det tog en jävla tid att komma hem eftersom vi stannade på Ikea, McDonalds och gjorde ett väldigt trevligt besök hos Marie i Enköping.

Nu är jag så trött, så trött att jag helst vill lägga mig och sova i några dagar. Jag tänker förneka mitt skolarbete totalt och lägga mig och kolla på one tree hill ett tag.

God natt!

Dagens låt: Gwen Stefani - Wind it up


Kommentarer
Postat av: Petra

ja, visst var den ingen höjdare? kändes inte alls som jag efter en stund.. ändrade lite igen : ) TACK för att du är en ärlig tjej, sådant är ovanligt.

Postat av: You know you love me

Älzkling när köpte du lords of dogtoen och var och le pris?

2006-11-28 @ 14:36:18
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback