Hey lover

Gårdagen var totalt crazy.

När jag kom hem från skolan kollade jag på säsongsavslutningen på L word. Jag höll på att dö, jag blev så jävla arg. Hur kunde allt bli så fel? Efter det såg jag på underbara scrubs för att muntra upp mig. Scrubs är underskattat!

På kvällen skulle jag och Jeanette ut på en ny pop-klubb här i stan som faktiskt hade 18-års gräns, wooh! Vi förfestade hos hennes kompis med lite folk, Las Vegas var på tvn, bra program! När vi hade blivit lagomt fulla började jag och Jeanette vandra ner på stan mot Mariannes. Vägen dit var helt sjukt mongo, fattade inte vad vi höll på med riktigt. Jag frågade bittert vakterna utanför etage ifall de var nöjda med sin nya ägare och dumma 20-års gräns, det var dem tydligen och jag blev ännu surare och gick därifrån. Vad jag inte visste var att killen som äger stället stod ute emd vakterna och hörde när jag muttrade "Jävla skitställe!" Helt rätt, hoppas han tar det till sig. (senare ringde en kompis som jobbar där och sa att vi fick komma in om vi ville, vakterna tyckte så synd om oss)

När vi väl var framme och efter en seg kö kom in på mariannes, så var det verkligen värt det. Det var en toppenkväll och jag hade hur kul som helst. Musiken var underbar.
 På vägen hem gick det lite sämre, jag var en aning överförfriskad..
Idag har jag haft migrän/magsjuka och inte ens kunnat röra mig. Jag har kutat till toan fram och tillbaka och när jag började spy galla för tredje gången blev det riktigt vidrigt. Jag och toaletten har verkligen lärt känna varandra bra... ; ]
 
Nu mår jag mycket bättre och har t o m kunnat äta. Det var inte bara jag som mådde dåligt idag, många som var där har också haft sjuk huvudvärk och mått illa. Finns det ett sammanhang?
Märkligt.

Sjukt perfekt kväll iaf, bra uppvärmning till det kommande höstlovet!

Dagens låt:
Deftones - Change

38973-155
Mitt underbara mellis!
38973-154
Jag var peppad!

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Oh lovedoll, you party hard!

Postat av: Petra

ursch, lät inget vidare det där.. hoppas du mår bättre nu då? pusskram

2006-10-27 @ 08:52:42
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: lovisan

hörru tamme ! det var skitkul att träffa dig idag, så fort jag får mitt legg får vi fan ta och styra upp en date på marianns och spana in varsinn snygging i crewet. haha

2006-10-27 @ 19:32:16
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Farelyne

Dåligt god mellis:D

2006-11-11 @ 14:11:19
URL: http://farelyne.blogg.se
Postat av: Malin

Men åh vad gott det där såg ut då!:)

2006-11-11 @ 23:15:10
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback