Well, I guess I'm a natural born killer

Jag och Sonya har verkligen dåligt inflytande på varandra i skolan. Den här repliken kommer ofta fram på textlektionerna: "Ska vi rymma!? Vi köper godis, drar hem till mig och kollar på film!" "JA, lätt!" Sedan smiter vi mycket lyckliga iväg och har kul. Jag är säker på att vi lär oss mer av filmerna vi ser än lektionerna vi förväntas vara på i skolan...
Emilia och Johannes följde också med hem, och medan jag och Sonya åkte och köpte godis gjorde de negerbollar. Så, vi fick världens fetto-stund när vi kollade på underbara Natural born killers.

När jag åkte in till stan för att lämna av packet och hämta mamma sprang ett rådjur ut på vägen framför bilen framför oss. Jag blev skiträdd och skrek och bromsade. Tur att vi inte dog, för då hade det sista ordet varit "Jävla hora" som sonya sa när hon berättade vad en brud sagt på krogen i helgen. Sjukt.

När vi träffade på pappa hemma fick han ett enormt fett/socker-abstinens. Jag var inte sen att erbjuda mig att åka och inhandla chirre och choklad. Pappa blev överlycklig, och jag satte mig åter i bilen för att inhandla en massa fett.
När jag skulle betala såg jag att samma tjej satt i kassan som sist jag var där med Sonya och köpte godis, så jag var tvungen att ta den andra kassan för att hon inte skulle tro att jag var världens största fetto. Töntigt, jag vet, men jag har svåra tvångstankar!

Nu ska jag ta och skriva den jävla medieprofilsrapporten, sedan väntar en fettokväll med Desperate Housewives!

Dagens låt: Nirvana - You know you're right

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Mrn du är då dnygg, så du kan smälla i dig 1000 påsar fett och kakaomassa, and still going fab.

Love you.
Jag har dissat skolan på heltid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback