Everybody's changing

Kom precis hem efter en mycket trevlig middag med familjen hos Nordquists.  Lovisa hade en kompis från Spanien på besök, Gilbert, han var verkligen jättetrevlig! Dessutom hade han grym musiksmak...  Det var Bra att öva på engelskan lite innan London.  Vi åt helt underbart god mat och hade en väldigt mysig stund.

Hela familjen spatserade iväg till vallokalen och röstade idag. Det var ett spännande litet äventyr. Jag kryssade på en Renskötare från Idre till Landstinget, det tyckte jag kändes väldigt bra.  Jag visste inte att man kunde ha det som jobb? Fascinerande.

Jag har fått läskiga känslor av att det är vår nu. Konstiga flashbacks och.. ja nej, Jag är förvirrad.

Dagens låt: Hey willpower - Too hot

Kommentarer
Postat av: Miranda

Trååååkigt på jobbet! men visst avr det trevligt ikväll! värsta mysigt det va. du jag har en idé! jag tror jag hänger på till stockholmo! vore kul att träffa kusinerna, ta en liten tripp på stan och kan vi inte hälsa på farmor oxå? man träffar ju henne så sällan och hon är så söt. pusss

Postat av: You know you love me

Men hey darl! Läste om erat lila "El Loco"

2006-09-17 @ 23:48:30
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback