Galen tisdag

När jag kom till filosofilektionen i tisdags (såg inte klok ut med galet hår pga fuktig luft), sa en klasskompis till mig,
 -Du vet att vi har skolfoto idag va?
Jag trodde jag skulle dö. Jag såg verkligen hemsk ut  och fotograferna brukar va skitstränga och inte låta en göra något fult så man knappt syns. Som tur var jagade jag rätt på en platt tång och lånade lite smink, och voila! Jag var snygg igen.

Själva korttagningen var en rolig tillställning. Alla skrek i munnen på varann, fotografen hade ingenting att säga till om. Vi blev riktigt snygga iaf. Ett typiskt "Media klassfoto" 
 
Dagens låt: Joakim Thåström - Fan fan fan


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh jag älskar ju den låten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback