I won't waste a single tear

När jag tänker på hur min tillvaro kommer att bli efter den 6:e November får jag lust att spy. Då är det dags för nästa människa att packa sina väskor och ge sig ut i världen. Det är min syster som åker till Nya Zeeland med tre grabbar.Då försvinner nästa person som betyder väldigt mycket och som jag alltid hittar på galna saker med. Alla bara åker och jag har inte ens möjligheten att följa med, jag måste vara kvar i den här äckliga staden och gå kvar i den värdelösa skitskolan. Just nu känns allt väldigt hopplöst, jag ser verkligen fram emot den här vintern... Den enda trösten jag har är den kommande London-resan.  Efter det ska jag leva på vatten och bröd så att jag kan ta mig till Thailand i April. Kan jag inte bara få vinna 10,000?   Pengar är sann lycka.Dagens låt: Saosin - Seven years (acoustic)

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Jag lovar att jag ska komma och hälsa på dig! Speciellt om jag får mitt jobb!

Postat av: Miranda

Tänk positivt, tänk att du ska åka ner och hälsa på! Sen går tiden fort ockå. Inte långt kvar tills du tar studenten ju!

2006-09-10 @ 22:58:07
Postat av: Petra

Tack sa mycket, kul att du gillar den! Ja, tank om man kunde vinna en summa pengar, sa enkelt det skulle vara. Ursakta bokstaverna, har inget svenskt tangentbord just nu. Ja jag ar au pair, tankte stanna ett halvar, menkande att det ar bast att prova i tre. Och jag tror det var att bra val, man saknar alla dar hemma. Jag ska ta & kika i din blogg, ha det fint! Kram Petra

2006-09-10 @ 23:57:43
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback