I'll be your best kept secret and your biggest misstake

Jag hatar att vara sjuk!

I Torsdags spenderade jag dagen hemma i min säng med konstiga svimanfall och kallsvettningar. Jag har typ svimmat en gång tidigare i mitt liv så det här var väldigt oväntat. Jag blev piggare framåt kvällen men var hemma från skolan och vilade igår också. Var iväg på behandling och fick lite nålar och massage, otroligt skönt. Orsakerna till anfallet var väl inte alltför oförklarliga...      

På eftermiddagen blev jag jättepigg så jag,
Miranda och Erika lunchade och fikade hemma innan vi drog iväg på en shoppingtur på stan. Eftersom det är ett stort tomrum i min plånbok blev jag yr av lycka (och förkylning) när vi gick in på Beauty City spa och såg att de hade 50% rea på halva sminksortimentet. Jag blev stolt ägare till ett nytt Lipgloss och en flytande glitter eyeliner.

Kvällen blev lugn med Idol och Firewall. (Firewall var skitdålig, hyr den inte)

Vaknade imorse efter en sömnlös natt, och upptcäkte att jag fått världens fetaste förkylning. Kämpade mig upp till jobbet och genomled sex timmar där.
Är nu helt slut och har sjukskrivit mig från jobbet imrogon. Ikväll ska jag parkera mig i soffan med någonting gott (och nyttigt!) óch kolla på Människornas stad.

Dagens låt: Nine inch nails - Dead souls

Kommentarer
Postat av: Bodin

Jag tycker synd om dig :( men glöm inte, utgång sen! Friska pussar från Malin

Postat av: you know you love me

Jag lider med dig älskling. Dead souls är vrldens bästa låt.

2006-09-09 @ 19:58:37
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback