Ordinary people

Och så har man överlevt ännu en helg, jag borde få medalj. 
Jag och Mitra var och såg "Hotet inifrån" i lördags, den var riktigt bra faktiskt. Det var väldigt mycket "24" över den, vilket jag verkligen inte hade något emot. Jag tror jag blivit skadad sedan jag såg "Bowling for columbine", så fort jag ser något psycho i militärkläder som ska skjuta någon, vänder det sig i magen på mig (Trots att jag vet att det bara är på film) Läskigt. 

Igår var en väldigt konstig dag. Jeanette kom och hjälpte mig på jobbet, vi hade världens stördaste kunder. En gubbe skrek; "Djurhatare!" Bara för att vi inte vill ge honom bröd som han kunde mata fåglarna med. 
Resten av kvällen blev ett stort jävla kaos. Ett ganska fint kaos, dock. 

Jag kunde som vanligt inte sova och sysselsatte mig först med underbara "Lords of dogtown". Jag finner inga ord över vad jag känner för den filmen. De är allt jag jag någonsin vill bli. 
Det är min bästa verklighetsflykt. Den används flitigt. 

Dagens låt: I'm from Barcelona - Treehouse 

Kommentarer
Postat av: Myyy

Jag har bara sett Lords of Dogtown 1 gång. Och jag älskade dne. Vill verkligen se den igen...

vad hände i lördags?

2006-09-25 @ 16:11:36
Postat av: Dajm-marodören

Jag har ingen aning. men nästa gång jag gör dajm, ska jag ha hi mörk sirap och oboy. Det var nog det som saknades. Eller så ska jag aldrig mer göra Dajm.

Postat av: Tammy

Malin: Du ska nog aldrig mer göra det ;)

2006-09-25 @ 17:08:03
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback