We're going nowhere fast

Skolan är otroligt tråkig och jobbig men jag kämpar på. Höjdpunkten på dagarna är när jag får komma hem och lägga mig i soffan och sova. Igår provade jag avancerade jazzen, det var rätt svårt men jävligt kul! Tror jag ska fortsätta där, får se hur det känns nästa gång.

För övrigt känner jag mig väldigt ofokuserad och har svårt att koncentrera mig. Allt flyter ihop till en dimma och jag har tillslut ingen aning om vad jag gör eller håller på med.

Jag och Mitra var och fikade igår, det var mycket trevligt! Tyvärr blev vi anfallna av getingar, sparvar och läskiga duvor.

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera mina inköp, jag har köpt världens bästa mascara som alla borde prova - Dior show. Blev väldigt överaskad över hur bra den var! Allt annat jag har köpt på senaste tiden är för mycket för att ens orka skriva ner...
Nu ska alla pengar sparas så jag kan köpa något fint på den kommande London weekenden!

Dagens låt: Panic! at the disco - Camisado

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Jag längtar till London så jag håller på att spy. Vi hade fullt upp i går och idag, så mamma bokade inte än! Men jag ska pusha henne nu i veckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback