Dumma mongo, kom hem!

Jag satt och kollade igenom lite bilder på datorn och kom över dessa pärlor på min syster. Kom hem nu mitt sockervadd så vi kan flumma igen :D

38973-211
En liten groda sitter i bilen



38973-210
Här har vi en terrorist på planet till London, how did she pass security!?

38973-209
Åh hon är för söt

38973-208
Jag kan inte sluta skratta åt den här bilden. Vår kamera lever sitt egna liv och fixar till svarta läppar när den känner för det. Hon är så snygg att det gör ont! <3

image212
Systrarna Olsen wannabees!

Kommentarer
Postat av: Miranda

hahahahahhaha du har da lyckats samla ihop alla dem fula bilderna pa mig hahahahahaha. men fy fan va laskigt det var nar jag hade svarta lappar! emil hade det pa sin kamera oxa, han har en likadan som vi har. det var sa jakla konstigt. saknar dig med men nu ar det ju bara mindre an en manad kvar ju! puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback