.

Projektarbetet är äntligen avklarat och inlämnat. Det är en oerhört stor lättnad. Nu har jag bara en psykologiuppgift, samhällskunskapen och ett historiaprov kvar. Det känns nästan till och med kul att plugga när det är så lite kvar. Skolan känns för övrigt väldigt förvirrande. Alla springer omkring och hetsar och har tusen saker för sig, fast ingen har en aning om vad de håller på med.

Jag och Malin håller på att ladda för fullt inför två roliga festdagar i Uppsala över valborg. Det verkar vara en hel del falufolk som ska dit.  Jag och Malin har föreställt oss att alla ska samlas i en park (de som kommer från falun men är bosatta i uppsala också) sedan ska vi förklara hur alla är sammankopplade med varandra,  Vilka som har varit med vilka, gamla ex, bästa kompisar - you name it. Det kommer att bli ett sjukt resultat där jag nästan kan garantera att ALLA kommer vara sammankopplade med varandra på ett eller annat sätt.
Det ahde kunnat bli riktigt intressant. Och skrämmande. 
 
Var och fikade med Krille idag, det var jättekul! Nu är det bara en vecka kvar tills Miro kommer hem. Wooh!

Dagens låt: Red hot chili peppers - Wet sand


Kommentarer
Postat av: lovisan

oh congrats !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback