Let's dance!

Det här har varit en dag full av dans! Den här även varit hektisk och jag har stressat som en idiot fram och tillbaka, hit och dit. Klockan halv tre var vi i dansstudion och skulle träna och göra oss i ordning inför uppträdandet, det blev väldigt stressigt och jag bråkade med mina lösögonfransar som vanligt.
Efter alldeles för kort stund var det dags att glida upp mot Lugnet och Hem- och Fritidsmässan som skulle gästas av vårt fina shownummer.

Innan vi skulle upp på scenen, gjorde vi väldigt vackra moves till "Put your hands up for Detroit" som modevisningen innan oss spelade, vi var riktigt heta bakom scenen. Vårt framträdande gick helt okey, men det kändes mest som ett genrep. Publiken var rätt seg, men vi gjorde vårt bästa för att få upp stämningen. Kioskkillen tyckte iaf att vi va grymma!

När vi var klara åkte vi tillbaka till studion och tränade inför den stora uppvisningen. Vi gjorde äntligen klart öppningsnumret! Efter det var det bara att stressa hem och duscha innan vi skulle mötas på Kopparhatten för en romantisk middag med move it. Jag åt världens godaste caneloni (lär mig aldrig hur det stavas/heter) och vi hade en jättetrevlig stund! Vi kom alla överens om att vi borde göra sådant oftare. Kul att umgås på något annat ställe än i danssalen.

Imorgon är det uppträdande igen, så se till att vara på Lugnets hem och fritidsmässa kl 12 för en het dansshow med Move it ;]



image213

New York dansen - Move it på dansuppvisningen 9/12-06

image214
Anna, sandra och jag värmer upp bakom scenen

Kommentarer
Postat av: You know you love me

heettt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback