One tree hill

Jag är så upprörd så jag vet inte var jag ska ta vägen. Hur i helvete kan de ta paus i serien och låta den sluta sådär!? AAAAAHHH jag blir galen måste se hur det går! Den andra maj kommer den extremt spännande fortsättningen.

Jag har sett ganska många serier i mina dagar och jag måste medge att One tree hill är den bästa. Ingen säsong är den andra lik, de hittar hela tiden på nya saker som varierar serien så att den aldrig känns uttjatad. Skådespelarna är fantastiska och man blir verkligen berörd och insatt i det som händer.

HUR ska jag kunna hålla mig till den andra maj!? Miranda kommer hem då också, så det kommer att bli en underbar vecka :D

Dagens låt: The Honorary Title - stay away

Kommentarer
Postat av: Miranda

hey jag kommer faktiskt hem den 1 maj!!!! wheeeeeeeeeee! love u hun

Postat av: lovisan

vad händer mer den 2 maj ???!

2007-04-19 @ 12:02:26
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback