Sunday morning

Igår kom jag hem från stockholm för andra gången den här veckan, nu hade jag varit där på My's klass studentskiva. Det var en väldigt rolig kväll med god mat och trevligt folk. Tyvärr sög musiken totalt, de spelade typ svenska hits från 80-talet. Ett tag fick jag verkligen lust att sjuta mig själv, men, jag valde att dricka fler öl istället. Dj:n på en fest har faktiskt den viktigaste uppgiften. Med dålig musik blir allt förstört och man tappar festlusten totalt. Som tur var skärpte idioten sig efter ett tag och spelade mina två bästa partylåtar - kvällen var räddad! Det är omöjligt att inte bli på bra humör när man hör: Simian mobile disco - hustler. 

Efter att ha festat i nio timmar var vi ganska trötta och åkte hem. 

Jag och My hann gå på stan en liten sväng och dreggla över Topshops underbara smycken innan det var dags att rusa till tåget. Det känns som om det enda jag har gjort på senaste tiden är att sitta bakis på ett tåg/bil påväg till eller hem från stockholm. 

Lördagskvällen ägnades åt tjejsnack och grillning hemma hos Malin. Självklart hade vi Tp Globetrotter i högsta hugg. Jag och Malin börjar bli riktigt skillade på det spelet, snart kommer jag utklassa alla med mina geografikunskaper. Ni ska få se, ni ska få se! 

Nu ska jag slänga i mig lite frukost innan jag ska bege mig mot jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback