Vi har gjort det igen...

Student kick-offen var sjukt lyckad. Kvällen var totalt galen och många roliga saker inträffade. Det här var bara kick-offen, undra då hur resten av studentfesterna kommer bli!?

Förfesten hemma hos Emma var mycket trevlig! Dock var det lite drygt att grilla i stormen. Men mat fick vi, och gott var det! Kamerorna var i högsta hugg, jag och Emma tog mycket fina bilder på oss själva. Efter en rörig bussresa var vi tillslut nere på stan och spatserade in på Harrys. Vi attackerade baren på en gång och jag drack en tequila som gjorde hela min kväll ännu roligare. Det var mycket trevlig stämning och alla studenter var lika lyckliga.

Som alltid när man är ute i Falun träffar man på pinsamma gamla ragg, och den här kvällen var inget undantag. Spenderade halva kvällen med att gömma mig.

När Harrys stängde och jag efter lång kö tillslut lyckats komma ut och hittat på Malin, så stod plötsligt Fille och Danne där. Det blev en ehm... ex-reunion? Väldigt konstigt var det.
Vi lycka des stappla oss hem till Kjelle på efterfest, med ett antal roliga händelser på vägen. natten hos Kjell-bröderna var mycket underhållande.

Imorse vaknade jag först av alla med ett värkande huvud och en stor chock när jag bläddrade igenom utkorgen på mobilen. Varför varför varför lär jag mig aldrig att inte skicka kryptiska, oläsbara fyllesms? fast de var ganska roliga. Jag är ju trots allt ganska påhittig.
Så småningom när Malin hade vaknat till traskade vi ner på stan, fortfarande fulla och jävligt nöjda emd oss själva efter nattens bravader. Vi är faktiskt rätt roliga när man tänker efter.

Nu ska jag gå och ta en välbehövlig dusch och förbereda mig inför en lång bilresa mot stockholm...

Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: Malin

"natten hos Kjell-bröderna var mycket underhållande. " haha MINST SAGT UNDERHÅLLANDE!

Postat av: lovisan

har du ätit någon påskmat då ? HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAH

2007-04-13 @ 10:45:24
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback