Breath in... breath out

Så har ännu en jobbvecka passerat och nästa kan börja. Den här veckan har som vanligt gått fort och varit mycket händelserik. Två intressanta utekvällar under helgen i vanlig ordning, ingen den andra lik.

På fredagskvällen hade vi en mini klass-reunion hos Emilia som var hemma en sväng från sthlm. Hon bjöd på god mat och vi spöade killarna i Black out. Mycket, mycket trevligt. Black out är för övrigt ett fantastiskt bra spel!

På lördagen kände jag och Josse att vi var festsugna igen, så det blev en till etagekväll. Förfest hemma hos Josse med hela hennes brors hockeylag. Testosteron-nivån var rejält hög kan jag lova, man kunde känna den lång väg. Man brukar säga att tjejer som är fulla tillsammans blir dryga, men då ska ni se ett helt hockeylag med Boten Anna på högsta volym! Fick iaf lite ändrade uppfattningar om vissa av hockeykilalrna som var riktigt grymma.

Har varit många konstiga nätter nu på senaste. Inatt vinglade jag ostabilt fram på min gata med mobilen i högsta hugg som jag hade väldigt givande samtal med. (Jag talade alltså med min mobil, inte med någon annan via den) Jag hade även otroligt djupa insikter och briljanta idéer som jag gärna ville (tvingade) dela med mig av till stackars människor som försöker sova ( mitt vanliga offer Oscar fick höra en hel del)

Kämpade mig till Borlänge för att jobba idag också. Där träffade jag Lovisa som var en aningens sliten från en partykväll i Gävle. Vi gick och bakis-käkade en av de godaste pizzorna i mitt liv. Mums.

Råkade trilla dit för lite shopping också i fredags när jag och Kim hade quality-time med varandra på Lager 157. Men det var välbehövligt. Lite uppmuntran är ju liksom aldrig helt fel.

Nu ska jag se Lords of Dogtown, sen blir det sängdags.

Dagens låt: Calvin Harris - Electroman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback