How long will this hold?

Sitter och snörvlar på jobbet med en värkande rygg och ett sprängande huvud, försöker överleva de sista timmarna. Går sådär. Som tur är är Rufus med och spelar min emo-lista för fullt. Vad skulle jag ta mig till utan honom?

Fredagens utgång var helt fantastiskt rolig, den fick en tvär vändning och slutade bättre än vad jag nånsin hade kunnat gissa. Förfesten hos Malin var dock lite smärtsam. Johnny puttade ner mig från en säng så att jag landade med svanskotan och arslet hårt i Malins skräplåda, dessutom slog jag i huvudet och armen i fallet. Alla blev helt chockade och stirrade på mig där jag låg och jämrade mig på golvet. Men efter en öl var allting bra igen. Den där Johnny ska minsann få en riktig hämnd nån dag.

Vinglade runt på stan mot bussen i gårdagens kläder med ruffsigt hår och en cola i högsta hugg (Jag kan lova er att jag var snyggast på Ica i min gråa glitterklänning med utsmetat smink kl 11 en lördagsmorgon)

10 h senare när jag satt på bussen påväg hemåt var jag totalt död, (Dock var klädseln denna gången helt rätt bland alla andra som skulle till Falun och festa) Hade planerat en lugn hemmakväll med One tree hill.
Hur tror ni det slutade?
Självklart med att Jeanette ringer och övertalar mig att hänga med dom ut. Hade jag något val? Nej, inte direkt. Så det var bara att skynda sig hem, byta om och fräscha upp sig fort som fan, åka till förfesten och börja hälla i sig. Men det var en trevlig kväll faktiskt, väldigt mycket folk ute. Tyvärr saknades vissa ganska starkt.
Mitt hår blev uppskattat, så jag antar att min nya lugg är en succé.

Så idag, åter på jobbet mår jag förträffligt. Känns ungefär som att jag har tillbringat en vecka på spa med full återhämtning och lyxiga skönhetsbehandlingar. Not!  

Nej nu ska jag ut och ta lite luft.

Lines and phrases like knives your words can cut me through
Dismantle me down, repair, you dismantle me

Dagens låt: Saosin - It's so simple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback