Stay away

Hoppsan vad allt blev uppenbart och genomskinligt helt plötsligt!

Jag har verkligen blivit bevisad många gånger nu att mitt första intryck av människor oftast stämmer väldigt bra överens med hur de är. Ändå brukar jag oftast ha en ganska öppen syn och ha lätt för att ändra uppfattning, om mina första intryck skulle svika mig. Jag har helt enkelt väldigt bra instinkter.

Det gäller att vara lite på sin vakt och öppen för nya förslag helt enkelt... Och en annan sak man verkligen inte ska göra är att ta någon förgiven.

Det är lite komiskt hur allt har gått till egentligen, Jag blir faktiskt lite glad mitt i allt det bittra för att jag har turen att vara med om sådana konstiga saker, det är faktiskt riktigt underhållande om man väljer att se på det så. 

Is it any wonder? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback